22:22

Skolan var inte rolig (som vanligt) Jag läste på projekttiden och på musiken så lyssnade och sjöng vi flera låtar som var med i melodifestivalen. Vi fick kalops till lunch. Det var inte gott. På tekniken så fortsatte vi att jobba med våra ritningar. Vi fortsatte att läsa på svenska och på franskan så översatte vi en text. Var i stallet på kvällen. Då red jag Hallona. Vi jobbade med skänkelvikningar och red med sadel men utan stigbyglar. Kommer inte att kunna gå imorrn. Kommer ha så ont i låren. I första galoppen när jag hade stigbyglar så sparkade hon bakut och dummade sig men inte så jätte mycket i alla fall. Sen när vi galopperade utan stigbyglar så sparkade hon tack och lov inte men det gick typ inte att få stopp på henne. Hon ville bara fortsätta att springa och det var inte precis lätt att sitta i sadeln när hon ruschade i trav men jag ramlade i alla fall inte av. Såg nog inte så smickrande ut. Skänkelvikningarna gick sådär. Hon ville inte göra som jag tyckte att hon skulle göra. När vi skrittade av hästarna så fick Rollan fnatt och skrämde alla hästar. Hallona tänkte springa iväg men jag hann stoppa henne. Jag hörde Carro skrika till och när jag vände mig om så jag att Nova hade ramlat av Ulla, stackarn <3 Men allt gick bra i alla fall (y) Nu är jag sjukt trött ska nog gå sova snart. Imorrn så ska vi till judiska museet så vi slipper skolan, jippi. Godnatt zötizar <333333

Kommentarer
Postat av: Katta

Haha, vi fick oxå kalops ;D <3

2011-03-25 @ 08:56:20
URL: http://skiiiitunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0