13/5-2011

Fredag: Gick upp vid 7 för det var frukost vid 8. Fixade mig och sen åt vi frukost buffé. Gott, sen åkte vi och kollade på en båt, ostindien fararen. Vi fick gå på båten och så lyssnade vi på när en guide berättade om båten. Sen åkte vi paddan. En sightseeing båt runt om i Göteborg.  När vi hade kollat klart så åkte vi och åt. Vi fick 1 timme och 40 min lunch och sen åkte vi till Liseberg. Det var så J*vla roligt där. Var första gången jag var där. Det var inte så långa köer, typ max: 20 min. Åkte bl.a. Balder, Flumeride, Colerado, Kanonen och Uppswinget. Var sjukt roligt. Några åkte hem vid 21:30 och några vid 22:45. Jag åkte hem vid 21:30 för jag frös och hade ont i fötterna. När vi kom hem så fixade jag mig och kröp ner i sängen. Snackade i telefon till 12 kanske och sen somnade jag så fort jag la på. Brukar inte kunna sova efter att jag har åkt karuseller för allt snurrar men det gick faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0