17/5-2011

Idag har jag varit funktionär i vilunda vallen. Fick skjuts dit av Johannas pappa, tack. Jag var funktionär vid längdhoppet. Var jätterörigt. Det var jag och 2 tjejer, 2 killar och en lärare. Jag skrev protokollet :P Orkade inte kratta eller mäta. När vi skulle ha 3 steg blev allt ännu rörigare för då saknades jättemånga och så var det inte bara en klass utan blandat. Fick typ skrika för att alla skulle lyssna men det funkade inte heller så bra. Sen så var jag tidtagare på 100 och 400 meter. När vi fick gå hem stack jag och Johanna till centrum. När jag gick hem från bussen började det regna :( Imorse när jag gick upp så såg det soligt ut så jag tog på mig leggings -.- Inte smart. Har varit sjukt kallt :( Men jag överlevde ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0