Brand

Det har brunnit i min hemma klätterhall på Telefonplan :( Jag klättar i solna på KC och på telefonplan på K2. Det har brunnit på K2. Branden hade börjat i tjejernas bastu och spridit sig. På väggarna i hallen har man något som heter grepp (som man klättara på) och dom greppen har ett speciellt rum där dom förvaras. Där har det också brunnit. Här är 2 bilder från hallen:

 Tjejernas bastu

 Grepprummet

Usch vad hemskt. Hoppas att hallen inte är allt för skadad så att den kan öppna snart igen. Jag praoade på K2 i 8:an. Jag har varit i grepprummet och tvätta greppen. Helt sjukt att det här kunde hända. Hallen har bara funnits i typ 1,5 år så den är inte gamal heller.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0