Dag 30 – Ett sista ögonblick

Hm... Vet inte vad man ska skriva om ett sista ögonblick. Kanske sista gången jag såg min hund? Min hund hette Lizzy. Hon var 17 år vilket var väldigt gamalt. Dom flest hundar blir runt 13-14. Hon mådde inte dåligt utan hon bara hängde med i livet men till slut så märktes det på henne att hon var gamal. Hon orkade inte med allt längre. Vi insåg att det bästa för henne var att hon skulle få komma till hundhimlen. Jag minns hur jobbigt det var att veta att snart finns hon inte kvar hos mig. Hon hade funnits i hela mitt liv och helt plötsligt så var jag tvungen att leva utan henne. Kommer ihåg sista gången jag höll henne i famnen och grät. Sen skulle mamma ta henne och åka till veterinären. Inget roligt minne.

 Saknar dig <333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0