Dressyr och hoppning <3

Sho, tänkte blogga igen. Var ju och red i 2 timmar idag. Red Britney båda lektionerna. Först hade vi dressyr och då red jag barbacka och sen hade vi hoppning. Vi jobbade en del i kadrilj i dressyren. Jag red först tillsammans med Emelie och Fairline. Britney var lite seg i traven och hennes galopp var jättejobbig att sitta kvar i. Det skumpade och jag studsade runt. Såg nog inte så snyggt ut. Men efter galoppen så blev hon mjukare i handen. Hon kunde sänka ner huvudet och gå i form, duktig <3 På hopplektionen sen så gick det helt okej. Hon hoppade det hon skulle med lite motiviering. Hon sprang på sidan en gång vilket jag inte var beredd på men jag jag ramlade inte av utan blev bara förvånad. Hennes galopp var lite seg men det gick att hoppa. Efter lektionerna så släpptes hästarna ut och sen åkte vi hem. Nu är jag helt död. Har ont överallt och är sjukt trött ska nog sova snart.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0