movie

Hejhej, sitter hos min farmor nu. Hann aldrig blogga igår. Hade ju studiedag så först så sov jag till 11. Så skönt med sovmorgon. Sen packade jag mina saker och sen åkte vi och klättrade. Det gick sådär. Efter att vi klättrat så åkte vi och handlade godis och sen åkte vi till Jonna. Där hade vi myskväll med film och en massa tjejsnack. Somnade vid ungefär halv tre och vaknade vid 11 :P Sega som vi var så åt vi frukost vid typ 12 och sen hämtade vi lite saker. Fick 2 väskor och några tröjor, tack :) Sen gick vi hem hit till farmor. Jonna har fixat en frisyr som ni kanske får bild på sen :) Blev lite som en 60-tals frisyr. Sen har jag varit ute med Rock (jonnas hund) Snart ska vi åka hem. Imorrn så blir det först stallet och sen att träffa älsklingen, saknar dig så sjukt mycket <3

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0