*ogilla*

Är inte på det bästa humöret precis. Imorse så hade jag mitt sista nationella prov (eller det beror på om våran franskalärare ska vara jobbig och ge oss nationella prov eller inte...) Jag gjorde den mutliga delen i engelska. Det gick inte alls bra. Jag är sämst på engelska. Jag kan inte läsa, lyssna, skriva eller prata på engelska. Sen hade vi matte. Fick veta resultatet på mitt nationella. Ja vad ska man säga om det. Helt okej. Fick starkt VG så ska väl inte klaga. Vill ju såklart ha MVG men tyvärr så fick jag inte det. Åt lite pasta på rasten. Åt inte speciellt mycket för det var inte så gott. Sen hade vi idrott. Vi körde brännboll. Jag är sämst på det. På lunchen så gick jag och Johanna till slöjden. Där fortsatte jag lite med min klänning. Är lite stressad nu. Måste bli klar!!! På SO:n så lyssnade vi på 2 redovisningar och sen kollade vi på rapport. När jag kom hem vilade jag en liten stund och försökte jobba med min musik uppgift. Efter att vi ätit så åkte vi och klättrade. hatar bilköer -.- Det gick sådär att klättra. Det var så sjukt varmt för AC:n funkade typ inte :/ När jag kom hem sen så var det bara att fortsätta med musiken som ska in imorrn. Blev precis klar med den men lär inte få så bra betyg för den. Det var skit svårt att skriva på ett bra sätt. Har typ 2 prov nästa vecka -.- I NO och matte -.- Vi har samma lärare i både matt och NO. Jag måste plugga på det också. Kan ingenting. Blä, hatar prov.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0