Sy

Är hemma från skolan nu. Imorse så hade jag svenska nationella :/ Gick sådär. Sen var jag uppe i slöjden och sydde på min balklänning. Fick skippa musiken för att fortsätta att sy på den :) Har typ sytt ihop dom flesta delarna nu. Är som 3 olika klänningar. En i fodertyget, en i det fina och en i spettstyget. Är drygt att göra allting 3 gånger bara för att alla 3 "klänningarna" ska sys likadant nu. Menmne hoppas på att den blir fin. På lunchen hände inget speciellt och sen hade vi teknik. Blev nästan klar med huset idag. Hann skära ut dom sista bitarna och limma på dom. Bara taket kvar :) På svenskan var vi typ 5 elever -.- resten hade gått hem bara för att dom inte hade någon hemkunskap och så hade vi hemuppgift på svenskan och så hade dom inget språk. Jag hade teknik och franska så hemuppgiften på svenskan hjälpte inte mig eftersom att jag hade franska efter svenskan. Men vi fick i alla fall sluta 20 min tidigare från franskan. På franskan gjorde jag min redovisning som inte gick bra. Blä. Ikväll så blir det stallet :D Ska har Britney min bebis <3

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0