Tagga <3

Heeej kära läsare. Är hemma hos älsklingen och väntar på att han ska komma hem :P Hans syrra var hemma så jag kunde komma in :) Skolan var sådär. Först hade vi nationella i matte, bläää. Det gick inte bra. Sen hade vi idrott. Det var så j*vla varmt ute. Jag typ dog. Vi hade tråkig friidrott :( Åt ingen lunch eftersom att den var äcklig men fick en piggelin :D mums. Solade på lunchrasten och sen hade vi so. Då fortsatte vi med våra arbeten. Sista lektionen vi jobbade med det. Jag och Agnes satt kvar typ 15 min efter att dom andra gått hem/på lektion. Sen slutade jag och stack hem och packade tills imorrn. Längtar som bara den men kommer sakna älsklingen när jag åker :'( Menmen vi ses ju om typ en och en halv vecka.  När jag packat klart så åkte jag moppe hit. Det var människor överallt *ogilla* Imorrn så blir det att gå upp vid typ 5 :( men kul ska det bli. Nu ska jag fortsätta att vänta, elzka -.- Har väntat i 2 timmar nu, jippi -.- aja. Vet inte när jag bloggar nästa gång. Vi får se.

Ha det bra så länge
Puss på er//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0