...................................

Hej svejs! Imorse så var jag uppe i slöjden och sydde på min klänning. Det gick inte så bra. Lyckades bränna sönder mitt axelband när jag skulle stryka det -.- Spettstyget började smälta :'( Men det ska nog gå att fixa. På musiken så gjorde vi inte så mycket och sen hade vi lunch. Lunchen var äcklig så åt bara 2 mackor. På tekniken gjorde jag klart mitt hus och fick reda på mitt betyg. Har fått MVG på alla uppgifter jag gjort så fick MVG i betyg :D Sen hade vi svenska och kollade på film. På franskan så kollade vi också på film. Fick se mitt nationella läsförståelse. Det gick inte alls bra. Snart kommer älsklingen hit :D Han ska följa med till stallet :D Ska troligen rida Kilroy :) Får se hur han är idag :P

Puss//Emmiiizz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0