27/11-11

Min dag har inte varit särskillt bra. Först var jag i stallet. Fy fan vad det har regnat och blåst. Skulle hämta in några shettisar och när jag tog tag i handtaget till deras hage så fick jag stötar i handen. Det var inte skönt. Sen spolade jag MonAmi och Majas hovar. Lyckades blöta ner min jcka då -.- Sen mockade jag och Ida hage i regnet och sen hade vi hopplektion i regnet. Jag red Britney. Hon skötte sig jättebra. Hon hoppade inte alls lika kantigt som hon brukar utan hoppade med flyt och lyfte på benen :) Hennes galopp var mycket bättre än den brukar vara. Mycket snabbare. Det var sjukt roligt förutom att min rygg ilade så jag nästan trodde att jag skulle börja gråta. Sen var det bara att fortsätta att mocka i hagen :( Sen skulle jag ta in Rollan och Katitzi och när Katitzi fick gå in i stallet först blev Rollan förbannad på mig. Väl i stallet när jag skulle stanna henne så gick hon nästan över mig. När hon sen stod stilla så började hon sparka med sitt ben och sparkade till mig på min fot... När jag kom hem sen så var det bara att börja plugga. Förstår inte varför älsklingen inte fick träffa mig :'( Aja. Är sjukt trött nu. Sova(?)

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0