Körkortstillstånd :D

Heej :) Idag har jag varit i skolan som vanligt. Hade utvecklingssamtal imorse. Det gick bra som vanligt ;) Sen hade jag lite matte och mentorstid. Vi kollade på film på mentorstiden. Lunchen var inge god och sen hade vi engelska. Först så snackade vi och sen fick vi spela engelska spel på datan. Vi hade en föreläsning sista lektionen. Har varit hos min farmor och farmar och träffade även Jonna. Det var ganska länge sen vi sågs sist. Fick en dunjacka också :) Har även fått mitt körkortstillstånd så nu får jag börja övningsköra så bäst ni passar er ;) haha nejdå. Imorrn ska vi iväg till någon utställning och sen rida på kvällen. Hoppas att jag får träffa älsklingen också eftersom att han inte fick träffas idag. Aja godnatt zötizar <33

 

Saknar redan våra söndagar <3 Det var du, jag och Ida och vi hade alltid kul tillsammans. Hoppas att det inte bara var jag som tyckte det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0