Maskeradhoppning

Nu sitter jag och väntar på älsklingen (som vanligt) Blir galen på att jag aldrig kan få ett svar men vissa har visst svårt att bestämma sig. Aja det är bara le och låtsas att man är glad... Idag så har jag i alla fall varit i skolan. Mitt tåg var inställt imorse så kom försent bara. Kunde inte jobba ordentligt men det var kul för Emma, Lisa och Anja satt och skrev lappar till mig med söta saker. Klistrade på alla lappar på mitt räknehäfte :) Juste jag ska vara med i maskeradhoppningen den 10 december på bästaste Junior. Någon som har ett tips på vad man klä ut sig till? För två år sen var jag med på Britney och då var jag djävul (a)



Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0