Säva :)

Haha lyckades komma ihåg bloggen idag ;) Idag så har jag varit ute på Säva. Fick rida Laura. Hon var lite dum och försökte gå över mig i boxen :/ Hon var lite stel när vi skulle rida men det var kul ändå. Vi jobbade endel utan stigbyglar och i slutet när vi galpperade utan stigbyglar så mjuknade hon lite och blev mycket roligare att rida. Efter lektionen hade vi lunch, teori och sen slutade vi. När jag kom hem så åkte jag och klättrade. Var sjukt länge sen jag gjorde det. Det gick sådär. Men klarade ett problem som jag blev riktigt förvånad över. Klarade det på första försöket också :) Ska försöka att gå och lägga mig snart. Imorrn ska jag på hoppklinik. Det ska bli kul :)



Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0