Smart chey (?)

Är hos älsklingen nu. Väntar på att han ska äta klart. Imorse så skrämde älsklingen mig så jävla mycket. När jag gick av bussen så gick jag och tänkte på en miljon saker och så känner jag hur någon tar tag i mig så jag trodde först att jag hade gått in i någon men sen började personen att pussa mig. Det tog ett tag för min hjärna att reagera innan jag insåg vem det var. Han hade dessutom skrivit att han var hemma och åt frukost så jag blev helt förvirrad. Älskar dig sötis <33 Har varit i stallet idag vilket var roligt. Skulle först ha fått rida en stor häst men sen bytte dom så att jag fick rida en D-ponny som hette Snowy Dream. I skritten var hon jätteseg så jag fick typ damp. Sen när vi började galoppera så blev hon helt knäpp och ville inte stanna. Vi jobbade med att räkna galoppsprången och hon tog lika långa språng som dom stora hästarna. På torsdag så ska jag ha henne när vi ska hoppa för Lotta Björe :D Efter ridlektionen hade vi teori. Förra veckan så gjorde vi ett förhör om hästens gångarter som typ ingen klarade. Alla  hade typ mindre än hälften rätt. Det var bara 3 stycken som inte behövde göra om och jag var en av dom :D Men jag gjorde om det endå och förbättrade mitt resultat lite. Nu ska jag bara vänta på att älsklingen kommer tillbaka.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0