update

Älskar hur bra jag är på att blogga... Jag har som vanligt haft mycket att göra. Aja förra torsdagen så var jag först i skolan och sen på kvällen sov jag med älsklingen. På fredagen var det skola som vanligt och sen träffade jag älsklingen. Jag var med honom tills jag skulle till stallet på söndagen. Då var jag helt ensam :( Menmen. Red Dante på morgonen och sen red jag Rosa. Vi hade hoppning. Han skötte sig sådär. När vi skulle hoppa ett hinder som var typ 75 cm så slarvade han en massa. Menmen det var kul i alla fall. Men han blev halt efter lektionen :( Stackarn. Men nu är han frisk igen :) Sen på kvällen så träffade jag älsklingen igen. Var ute i Säva på måndagen. Jag fick rida Laura igen. Den här gången mosade hon mig inte i boxen i alla fall. Hon var rolig att rida. På tisdagen och onsdagen så hade jag studiedagar :) Sov med älsklingen natten till torsdag och vid 4 åkte han iväg :'( Kom hem!! Sov bara 4 timmar den natten :( Inatt så har jag sovit 5 timmar. Duktig chey... Lite död nu faktiskt. Igår så red jag Chewall. Han skötte sig riktigt bra :) Skrittade ut med Rollan också. Hon var jättetaggad och ville inte alls skritta. Snacka om att man blev sugen på att fatta galopp och flyga fram. Synd att man bara får skritta men det är i och för sig mysigt det med :) När jag skulle kratsa hennes hovar sen så undrade hon tydligen vad min rumpa smakar. Knäpp häst. Idag så har jag varit i globen på globen horse show med klassen :D Det var sjukt roligt. Fick jättebra platser också (y) Blev mindre glad när jag kom hem och såg att en tjej taggat en av mina bilder på facebook och skrivit att jag är dum, fet, retard fjortis, billig slampa, tönt och billigare än gratis slampor... Hon känner mig inte ens. Förstår inte vad vissa har för problem...

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0