21:11

Shasha bloggen. Fick träffa älsklingen igår efter 9 timmars väntan men det var det värt. Vi gjorde inte så mycket utan kollade typ på TV och myste ;) Jag somnade vid typ 2 och vaknade vid tio, halv elva och då kollade vi på film men älsklingen somnade :P Så sjukt söt. Sen så har vi inte gjort något speciellt. Han var tvungen att åka hem vid 5 så då följde jag med Ida till Bollstanäs och var med på någon filmkväll med hennes komfa grupp :P Träffade Lova där. Var jättelänge sen jag snackade med henne. Imorrn så blir det skola igen. Men vi ska till stallet så det blir kul och på kvällen ska jag träffa älsklingen :D Ska nog gå och sova snart. Bloggar mer imorrn. Godnatt Bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0