Galen häst

Idag så har jag varit i stallet hela dagen. Jag fick köra shettisen Peter. Han var så sjukt söt och pigg. Vi hade presitionskörning så vi körde lite olika övningar där vi svängde mellan koner. Vi körde b.la. slalom. Det var sjukt roligt. Vi körde en och en på tid och en gång när jag körde så lyssnade inte Peter ordenligt på vad jag sa åt honom så han sprang för nära en kon så ena hjulet på vagnen köde över konen och då stuttsade vagnen till så mycket så jag typ flög upp lite och det kändes nästan som om jag skulle flyga ur vagnen. Sen blev det galopp och Peter var helt galen men det var roligt. När jag kom hem sen så duschade jag och fixade mig på 15 min bara för att få skjuts till älsklingen. Tyvärr så behövde han åka hem redan klockan 8 :( Men fick i alla fall träffa honom en stund :) Nu ska jag gå och försöka sova lite. Natti mina elzklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0