Hm...

Bloggade aldrig igår för jag orkade inte. Först var jag i skolan som vanligt. Dagen var sååå sjukt lång. Trodde jag skulle somna. Slutade 15:30. Var jättejobbigt. Men när jag kom hem så träffade jag älsklingen <33 Vi gjorde inte så mycket. Imorse så behövde jag gå upp 5:10 -.- Fick dessutom stå och vänta i 30 min i uppsala. Menmen inte mycket att göra. Var helt död när jag gick upp men sen piggnade jag till lite i alla fall. Vi åkte till någon brandsation och hade lite teori och praktik idag. Vi fick låna hjälm, stövlar och overaller. Overallerna var så sjukt stora. Kunde knappt gå i den. Vi fick prova att använda brandfiltar, och använda bransläckare (det gjorde inte jag) Och sen fick vi prova att gå i ett "hus" fyllt med disco rök för att se hur svårt det är att se i all rök och hitta ut. Det var roligt. Fick ett diplom också (y) När vi kom tillbaka till skolan åt vi och sen var det bara att börja jobba igen. Sen srang jag till tåget för att hinna med det och så var det försenat -.- När jag kom hem sen så åkte jag till stallet och red Kilroy. Det kändes faktiskt bra förutom att jag inte kunde rida med stigbyglar. När jag red lätt så kändes det jättekonstigt och min ridlärare sa att det såg konstigt ut och så fick jag ont i ryggen. Har ont i ryggen lite då och då numera. Men då fick jag rida utan stigbyglar och då gick det mycket bättre. Får se om jag har träningsvärk imorrn :P Kilroy skötte sig bra. Han lyssnade och var ganska mjuk. Hans galopp var ovanligt skön. Sen fick jag rida Dante. Var tvungen att rida barbacka i grimma :P Men det var mysigt om man bortser från att han är jätte benig att sitta på. Sen så slet jag sönder mina händer när han gick och åt hela tiden. Kändes jättekonsigt att rida med grimma och grimskaft istället för med ett träns och tyglar men det gick. När jag kom hem igen så var det bara att börja plugga igen -.- Hur mycket kan man missa om man är hemma 4 dagar? Man kan ju inte ens vara hemma och vara sjuk för då missar man så sjukt mycket och det är inte kul när man måste ta igen allt igen. Imorrn så skulle vi ha studiedag men jag måste till skolan för att göra en muntlig presetation -.- Presentationen tar typ 5 min också. Menmen hoppas på att det blir roligare imorrn kväll när jag ska iväg i alla fall.
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0