kärlek är som en duva, håller du den för hårt så kvävs den, håller du den för löst så flyger den iväg..

Kul att mina läsare kom tillbaka så fort efter att jag börjat blogga igen :) Idag så har jag inte gjort så mycket. Städat och fixat lite på mitt rum och sen så var jag och klättrade. Eller det är fel att säga att jag klättrade för jag var mest med som sällskap. Jag klättrade bara liiite och det jag klättrade kräver inte så mycket styrka och så körde jag bara så mycket som jag kände att jag klarade av. Bara att röra sig lite var ansträngande men det var skönt att få se lite annat än husets 4 väggar. Men såklart så var jag tvungen att göra mig illa med en gång. Jag skadade en led i mitt ringfinger :( Så jag var tvungen att tejpa ihop ringfingret och långfingret :P Då gick det att klättra lite till om jag var försiktig ;) Det här har varit en riktig otursvecka för mig. Förra söndagen så blev jag ju omkulldragen och släpad i gruset av 2 hundar, sen blev jag sjuk, jag har haft ont överallt, jag har kommit efter en massa i skolan, sen har jag inte fått rida, jag har skadat mig, min älsklingsponny dog och så har älsklingen inte fått träffa mig :'( Men imorrn så ska jag få träffa honom :D  Hoppas att min otur försvinner nu och allt blir bättre igen. Ska nog gå och sova snart för det finns inte så mycket att göra. Godnatt Bitches <3



Längtar <333333

TTYL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0