Varför?

Halloj! Jag orkade aldrig blogga igår. Var hemma igår också men mådde mycket bättre. I onsdagskväll så fick jag feber som varade i typ en timme :O Cp... Men igår gjorde jag inte så mycket. Skrev en engelska grej och kollade på TV. Har lessnat på att inte kunna göra något. Imorse så skulle jag till skolan för jag mådde bra igen. Min hosta är typ helt borta och har ingen feber men så började jag blöda näsblod 3 gånger på morgonen -.- Sen när jag var på väg till bussen så började jag blöda igen så jag gick tillbaka hem eftersom att det bara var 1 min hem. När jag lutade huvudet bakåt så kände jag hur blodet rann i halsen, skit läskigt. Det slutade typ inte när jag kom hem heller -.- Nu är det ingen ide att åka till skolan längre för matten har jag redan missat och jag hinner inte till engelska och efter lunch så skulle vi ha idrott som jag ändå inte skulle varit med på. Får mycket att göra nästa vecka när jag måste ta igen allt jag har misstat -.- Jag är nog helt knäpp för jag ville faktiskt till skolan idag men vågar inte åka dit eftersom min näsa bara rinner. Får väl fixa i ordning på mitt rum istället. Det behövs verkligen. Drygt bara att jag behövde gå upp 6 och fixa mig helt klar och sen endå inte kunna åkta till skolan. Vill ju inte precis börja blöda näsblod där. Vilket intressant inlägg. Bloggar mer senare.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0