22:00

Heeej alla kära bloggläsare. Idag så vaknade jag vid 8 fast jag har lov. Duktig chey ;) Menmen gick  i alla fall upp men gjorde inte så mycket. Mamma bakade världens godaste bullar idag, mums <3 Vi halv ett åkte jag in till stan och mötte älsklingen och då gick vi och hämtade Ben & Jerry glass som var gratis :) Det var gott. Sen mötte vi A*** och jag köpte en väska och en piercing :D Sen åkte vi hem och åt middag och sen gjorde jag och älsklingen typ ingenting men det var skönt att bara ta det lugnt :) Vid 8 åkte han hem :( Hoppas vi får ses imorrn! Vet inte vad jag ska göra nu men vi får väl se. Bloggar väl någon gång i framtiden ;)

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0