2/4-2012 <3

Jag gillar att jag bara uppdaterar typ en gång i veckan och knappt det. Jag var ju på hunddagis förra veckan. Kommer inte ihåg vad vi gjorde varje dag men det var mest städning och gå promenader. Fick skavsår och blåsor av mina skor :/ Menmen... Träffade älsklingen typ en liiiten stund förra tisdagen och en lite stund på onsdagen. Förra torsdagen så var jag och red. Jag hade Junior och han skötte sig jättebra :D Vi jobbade med lite dressyr först och sen hoppade vi en kombination med tre hinder. Han brukar inte vara så bra på att hoppa kombinationer men han var jätteduktig. Han gjorde precis som jag sa och då gick det jättebra. Min lilla sötnos :D <3 Efter lektionen så skulle jag rida Rollan. Hon var inte alls på bra humör. Hon ville inte göra som jag sa. Hon försökte sticka med mig flera gånger me jag lyckade stoppa henne. Hon blev typ "rädd" för allt och var pigg och vägrade göra som jag ville. Sen när jag skulle ta in henne blev hon rädd för något och höll på att springa över mig och hon är stor och jag liten så det var inte så kul men jag lyckades stoppa henne. Dumma häst. Ibland är hon så sjukt mysig och ibland vill hon inte alls. Men hon är ju ett sto och dom brukar ju kunna vara sånna. I fredags så sov jag hos älsklingen och på lördagen så var vi och bowlade med M****, M****, O****, E*****, J****, J****, D****, L*** och D***. Det var kul. Pappa hämta mig, älsklingen och L***, tack <3 Igår så var jag med älsklingen och firade E***, grattis :) Sen träffa vi A*** och kolla på film. Sen följde jag med mamma till jobbet. Var vaken till typ 2:30 och sen sov jag en stund. imorse när vi kom hem kunde jag knappt somna :/ Men tillslut så somna jag och sov i typ 3 timmar.

Idag är det min och älsklingens månadsdag <3 Vi har varit tillsammans i 14 månader. Han fick inte träffa mig vilket jag tycker suger men vad har jag att säga till om...
  

Älskar dig sötnos <33


TTYL BITCHES <3
Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0