Hello blondiie :D <3

Shasha bloggen! Idag så följde jag med mamma till doktorn och så bokade jag tid så jag sak dit nästa vecka. Sen åkte vi till centrum och köpte blekmedel (a) och sen köpte jag 3 nagellack. Ett blått, ett turkost och ett barbie rosa ;) När vi kom hem blekt mamma mitt hår, tack :) Sen målade jag naglarna med mitt barbie rosa nagellack, hihi ;) Blev as bra! Älsklingen skulle kommit hit sa han men sen ändra han sig vilket var jättetråkigt. Menmen träffade Johanna istället :D Vi flumma som vanligt <3 Kom hem precis och nu ska jag typ äta något och sen vet jag inte. Imorrn fyller mamma år och då ska vi fira henne :) Grattis i förskott <3

 

TTYL Bitches!
Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0