Svenska nationella

Hej igen. Nu var det ett tag sen jag blogga igen. Jag var i alla fall hos läkaren förra fredagen och sen på min praktik. Fick bara göra tråkiga saker och min handledare hade glömt att säga till de andra att jag skulle till läkaren och komma sent :/ Skulle träffat älsklingen på kvällen men det blev inte så... Jag träffade honom på lördagen och då var vi hos honom på dagen och på kvällen var vi hos mig och vi fick gäster. I söndags gjorde vi typ ingenting. Jag pluggade lite på kvällen när han hade åkte hem. I måndags var jag på Säva och red Cheenis. Vi hade markarbete och det var kul. När jag kom hem var jag tvungen att plugga. Igår så var i skolan och hade det tråkigt. Jag och älsklingen skulle gått på bio på kvällen men det blev inte så. På kvällen pluggade jag lite till. Idag så hade vi svenska nationella muntligt tal. Det gick inte så bra för mig. Jag pratade för fort och min röt är cp. Jag låter som en kråka när jag pratar :/ Alla hade väldigt känslosamma tal men de var bra tal. Idag skulle jag och älsklingen gått på cirkus men det blev inte så heller :'( Jag träffade honom en liiiten stund idag (inte ens en timme) På kvällen var jag på cirkus med mamma och pappa. När jag kom hem försökte jag plugga lite. Nu ska jag försöka sova lite. Jag hoppas verkligen jag får träffa älsklingen imorrn i alla fall <3



Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0