Tisdag...

heeej igen! I lördags så var jag med älsklingen och fick 3 påskägg med godis och en parfym, tack <3 Vid fyra åkte jag till mina kusiner och firade påsk där. Vi lagade mat tillsammans och så hade vi en liten tävling. mitt lag var bäst :D såklart! Vi var moppeteamet <3 Vi kom 2:a men vi var bäst ändå! Sen vid elva var jag hemma hos älsklingen igen och då kollade vi på film men jag somnade ganska fort :/ Sen var jag hos honom till halv tre på söndagen och sen åkte jag hem. Ida hade fått moppe så när hon tvättade sin moppe så passade jag på att tvätta min. Sen körde jag lite moppe och på kvällen kollade jag på tv. Igår så var jag först och klättrade och sen när jag kom hem så fick jag prova idas moppe med växlar. Det var jättejobbigt att växla och det gick inte så bra för mig (a) Jag skulle träffat älsklingen men han ändrade sig på kvällen :( Idag så var jag i skolan. Det var helt okej. Fick inte träffa älsklingen idag heller :( Men imorrn så. Jag längtar <333 Jag och mamma åkte till centrum efter middagen och jag fick en eye liner och en pennvässare, tack :D Jag hittade en ögonskugga som jag ville ha men de hade bara kvar visningsexet :( Nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen. Bloggar mer någon annan gång.

 

Saknar <3333333333333333

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0