I'm back <3

Heeej! Nu har jag inte bloggat på flera månader. Jag orkar inte berätta allt som har hänt sen jag bloggade sist men jag kan berätta lite saker i alla fall. Jag får se hur mycket jag kommer hinna blogga.
 
  • Jag har bytt skola så nu går jag på skola i Stockholm istället för i Uppsala. Det är skönare att åka till skolan men skolan är sådär. Lärarna är väldigt förvirrade och vi får väldigt lite information.
  • Jag har fyllt år men det var länge sen
  • Jag har varit i Finland och Åland
  • Jag har blivit brunett
 
Just nu har jag väldigt mycket att göra i skolan men snart är det lov. Bara två dagar kvar. Längtar!
 
TTYL Bitches <3
Puss//Emmiiizz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0