LOV!! :D

Äntligen så har jag fått lov. Det ska bli så skönt! Jag har inte hunnit blogga för jag har haft skol arbeten att göra men i onsdags så träffade jag Alex efter skolan och sen när jag kom hem så började jag plugga. Jag pluggade i några timmar och precis när jag var klar klockan elva på kvällen och skulle mejla in arbetet så försvann det. Jag blev så jävla arg. Jag hade skrivit tre A4 sidor med tabeller och så för det skulle handla om kost och träning. Jag fick hjälp av mamma och Nick för att försöka hitta dockumentet men det var helt borta. Jag var uppe till 1:15 och letade sen gav jag upp. Jag skulle upp 4:30 så jag sov bara 3,5 timme. Kul att jag hade praktik i 8 timmar och hade sovit så lite men jag överlevde. Jag fick kämpa för att inte somna på bussen bara. När jag kom hem så fixade jag mig och åt och sen träffade jag Johanna och Alina en stund. Det var kul! Sen var jag tvungen att plugga när jag kom hem och senare på kvällen så klädde vi granen och jag slog in lite julklappar. Jag somnade vid tio. Idag har jag varit i skolan i två timmar och sett på film. Det kändes ganska onödigt men det var bättre än att jobba. När jag kom hem fixade jag julklappar och sen har jag pluggat och städat mitt rum. Om ett tag ska jag iväg till älsklingen. Får se när jag bloggar nästa gång. Om inte jorden går under ikväll.
 
 
Puss på er//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0