Niksu <3

Fina Niksu <3 När jag var i Fnland så fick jag rida lite och då fick jag prova att rida underbara Niksu. Ägaren sa att han var pigg i vanliga fall men nu hade han stått i en vecka (eftersom att inte så många klarade av att rida honom för att han var så pigg) men jag fick prova rida honom efter att jag ridit en annan häst. Han var sååå mysig. Han var sjukt pigg men helt underbar. Han var väldigt välutbildad och kunde mycket. Man han var stark och ville helst bara springa. Han kunde springa hur mycket som helst. Jag galopperade och tänkte att han skulle bli lite mer fokuserad om han fick springa av sig lite men han kunde galoppera hur mycket som helst. Dagen efter fick jag till och med hoppa med honom eftersom att ägaren tyckte att jag red honom bra. Det var jätteroligt att hoppa med honom. Han hoppade högt över hindrena som var pyttesmå. Det var knappt hinder. Han var såå underbar. Jag red dressyr på honom dagen efter att jag hoppat honom och det gick jättebra. Han gjorde allt jag bad honom om. Han var inte lika springig och han kunde fokusera mera. Jag önskar att jag kunde ha fått honom <3
 
 
 
 
 
Önskar att du vore min, fina, underbara Niksu <3
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0