11:31

Hello! Igår kväll så var jag ju och red. Först promenerade jag med min bebis. Han var sååå söt. Sen red jag Britney. Hon var lite stel i början men efter ett tag blev det bättre. Hon var helt okej pigg. Vi jobbade med lite allt möjligt. Vi skulle fatta galopp frå halt och det gick jättebra. Fick beröm av min ridlärare för många säger att hon är svår att fatta galopp på men jag lyckades till och med från halt :D Efter ridningen så åkte jag till älsklingen och sov där. Imorse så sjöng vi för Alva som fyller år idag, grattis :) <3 Sen följde jag med älsklingen till stan och på vägen hem åkte jag till centrum och köpte en present till Alva. Hoppas hon blir glad. Ikväll blir det först att fira Alva och sen fest. Nu måste jag bara välja kläder och så. Bloggar mer när jag kan.



Puss på er// Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0