2/2-2012 <3

Idag är det ett år sen jag och älsklingen blev tillsammans. Känns som om vi har känt varandra i flera år men det är faktiskt bara ett år. Eller ett år och en månad men i alla fall. Det har varit ett underbart år som jag alltid kommer minnas.

Anthon du är så sjukt fin och jag vill att du ska veta att jag älskar dig över allt annat <3 Du ska veta att jag alltid kommer att finnas här för dig. Du har varit så sjukt underbar och snäll som har stöttat mig när jag har behövt dig och jag hoppas att du känner att jag alltid har funnits här för dig när du har behövt mig. Jag har så sjukt många roliga och underbara minnen tillsammans med dig. Kommer du ihåg när vi var fast på ön på Åland? Festen på udden? Eller när vi sov i tält och de regnade hur mycket som helst? Eller när vi var och badade och du kramade mig och Alex puttade i oss båda två i vattnet? Fy fan var sur jag blev. Men nu kan jag bara se tillbaka på det och skratta. Dom minnen som du har gett mig kommer jag aldrig att glömma. Vi har kämpat tillsammans och se vart det har lett oss. Jag trodde aldrig att det skulle bli du och jag första gången jag träffade dig. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta en så underbar person men det gjorde jag. Du är helt underbar på alla sätt och jag vill att det ska vara vi två förevigt <3333




Älskar dig sötnos <3333333

Puss// Din Emmi <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå jääävla sjuuukt söt!! Älskar dig oändligt mycket älskling <3 förevigt du & jag <3 <<3 <3 <3 är så glad att du är min <333333333333333333

2012-02-04 @ 00:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0