I smile to make people happy, but in my head it’s just to hide the pain so people don’t ask me what’s wrong.

Sha sha bloggen. I fredags så var ju jag ledig och på kvällen så firade vi först Alva och sen var det fest med älsklingen och en massa. Orkar inte skriva allas namn :P Det var kul att träffa alla. Det som var mindre roligt var att en kille lyckades trampa på min fot, skalla mig och sparka mig på handen. Inte så hårt men endå. Jag sov hos älsklingen sen och på lördagen åkte vi till mig och sov här. Sen igår så firade vi min faster och sen skulle älsklingen iväg så vi hann knappt ses. Han fick inte sova med mig heller :( Idag så var jag ute i Säva. Vi hade teori om hästens signalement och sen red jag Vickan. Hon var pigg och rolig. Hon var en känslig c ponny och var gosig att hålla på med. Sen åkte jag hem och när jag väl var hemma så ringde älsklingen och sa att jag fick komma dit en stund om jag ville så jag åt på 5 min och stack dit. Jag fick inte ens vara där i 2 timmar men inget jag fick välja. Fick inte sova med honom heller då han har lov. Taskigt menmen... Förra veckan gick jag upp 7 varje dag för hans skull så jag tycker att det är taskigt att vi inte får sova nu men det är inte jag som bestämmer det. Snart ska jag sova. Imorrn blir det skola och sen träffa några. Bloggar mer i framtiden ;)

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0