Skottdagen

Idag är det skottdagen. Nu är det 4 år tills det blir den 29 februari igen. Igår så var jag i skolan och hade djurhållning hela dagen. Först gjorde jag klart min uppgift om djurens matsmälltnings system. Det var tråkigt... Men efter lunch så fick vi träffa polisen och så pratade dom om hur det är att jobba med polishundar. Det var intressant att se hur dom tränar sina hundar. Efter skolan så träffade jag älsklingen och J**** och D****. Det var kul. Vi kollade på film och sen var jag tvungen att åka hem. Idag så har jag varit i skolan och haft tråkiga lektioner. Nu väntar jag på att älsklingen ska höra av sig. Bloggar mer sen.



Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0