Vill man vara fin får man lida pin!

Hej igen. Nu var det ett tag sen jag bloggade igen. Förra onsdagen åkte jag med till K2 och var där. Jag säkrade lite och höll dom sällskap ;) Förra torsdagen så red jag inte för jag mådde inte så bra men sov hos älsklingen. På fredagen så var jag på praktiken och mockade, sopade, tog in och ut hästar. Jag fick även rida Madonna. Jag och Emma red ut vilket var mysigt. Madonna var pigg och när vi skulle trava började hon galoppera och sparka bakut när hon inte fick springa så fort som hon ville. Hon sparkade högt men det gick bra. Hon var gullig och så fort hon hamnade för långt bakom Emmas häst ville hon galoppera. Sen när vi kom tillbaka till stallplan så vågade hon inte gå förbi en bil. Hon fick panik och började springa bakåt men när Emma kom lite närmare så lyckades jag övertala henne att gå förbi det läskiga. Söt häst <3 På lördagen fick jag ingen sovmorgon för då skulle älsklingen på jobbintevju och jag följde med. Jag gick runt och frös i stan i typ 3 timmar menmen... På söndagen gjorde vi typ igenting och i måndags så följde jag med älsklingen till skolan. Jag har nämligen lov den här veckan. Igår gjorde jag inte så mycket. Träfade älskling efter skolan och sen sov han här. Idag var jag i stan och pierca ögonbrynet. Det gjorde faktiskt ganska ont men det blev snyggt. Ni får vänta med bild då hela ögonbrynet är svullet. Halva ansiktet bulltade men dom var as bra där. Fick en dricka av dom bara för att få en sockerkick. Träffade älsklingen när jag var klar men sen kom hans pappa och hämtade honom. Han fick inte sova med mig :( Aja vi får ses imorrn. Får se hur mycket jag kommer kunna sova ikväll när mitt huvud bulltar men vill man vara fin får man lida pin ;) Lite ipren så ska jag nog kunna sova. Imorrn blir det stallet. Bloggar mer någon annan gång.



Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0