Always remember that, no matter how useless you feel, you're someone's reason to smile.

Igår så följde jag med älsklingen in till stan när han skulle till skolan och mötte honom sen och följde med när han skulle kolla efter nya kläder. Var hemma hos honom på kvällen och sen åkte jag hem. Idag så började skolan igen. Känns inte ens som om man har haft lov. Kom på att jag har haft endel otur sista tiden... I måndags så lyckade jag först skära mig i min vänstar tumme och sen på kvällen lyckades jag skära mig i min högra tumme också. Plus att jag rev mig och hunden lycksdes riva mig med ny klippta klor, aj. Aja nu ska jag försöka att sova lite. Eller snart i alla fall. Natti zötnozar <33



Tänker på dig dag som natt. Vill inte sova själv. Det blir så kallt och ensamt.  Älskar dig mest av allt <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0