Armani <3

Hej igen! mina bloggläsare kommer tillbaka när jag väl börjar blogga. Haha ni har saknat mig eller hur ;) Haha nejdå :P Igår så var jag hemma hos älsklingen hela kvällen. Det var riktigt mysigt <3 Idag så har jag varit i stallet. Jag fick rida Armani. En stor häst som tyckte att jag var en liten myra eller nått sånt. Han struntade i att jag stod framför honom. Han hade inte direkt någon respekt för mig. Eller jo lite men jag tyckte att han var ganska oförskämd. Han visste att han var stor också så när jag skulle tränsa honom så drog han upp huvudet så att jag inte kunde tränsa då jag inte ens nådde hans huvud. Jag kämpade i säkert 5 min men sen gav han upp. Skam den som ger sig ;) Dom filmade oss när vi red idag. Får se hur det såg ut :P Armani var rolig att rida men han sprang bara och lyssnade inte när jag bad honom lugna ner sig så det kommer väl se jättedåligt ut :( Aja hoppas att ingen kollar på mig bara. Sen hade vi lunch och efter det teori. När jag kom hem så duschade jag, städade lite, kollade på film och fixade en lite sak till älsklingen, hihi :* Han fick inte träffas idag för han skulle plugga :/ Nu ska jag försöka att sova lite, natti bitches <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0