Jag vill skriva " jag saknar dig" på en sten och kasta den i ditt ansikte så du får känna hur ont det gör att sakna dig.

Hej igen. Nu har jag varit på kryssningen. Kom hem i torsdags. Vi åkte med birka paradise. Det var jätemysigt. Sängarna var ganska små och jag sov högst upp. Älskling kom och la sig i min säng under natten eftersom att det blev så sjukt kallt. Då blev det varmare :D Älsklingen sov här när vi kom hem sen. I fredags så var jag, mamma och ida i stallet och red för Helena. Vi hoppade. Ida hade Hallona, mamma hade Frida och jag hade Junior. Jag hoppade barbacka. Det var jätteroligt :D Jag och Ida hoppade typ 3 st 60-70 cm hinder. Annars var hinderna typ 40-50 cm. Det var jättekul fast jobbigt för benen. Fick världens träningsvärk i benen, ryggen och axlarna. Igår så gjorde vi inte så mycket. Älsklingen åkte hem vid 4. Idag så har jag varit och klättrat. Det var väldigt länge sen jag klättrade sist. Det gick sådär. Mina naglar gick sönder en del. Har änligen lyckats få dom långa menmen dom växer ut igen. Sen har jag övningskört lite. Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hit.

Puss//Emmiiizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0