Kryssning

Hej igen :) Tänkte passa på att blogga lite. I måndags så var det ju som sagt 11 månader sen jag och älsklingen blev tillsammans :) Vi gjorde inte så mycket utan bara tog det lugnt hela dagen. Igår så åkte jag hem vid 4 och så kom Johanna hit. Hon var utelåst så det var väl tur att jag var hemma ;) Vi snackade typ bara. Tyckte att det var kul att träffa henne igen. Det var ett tag sen vi sågs sist. På kvällen passade jag på att ha ett mini spa med mig själv ;) haha :P Imorse så vaknade jag vid halv elva. Vid 3 tiden får jag hämtning av älsklingen och så ska vi iväg på kryssning :D Ska bli sjukt roligt. Har packat klart allt och nu är det bara att vänta. Passade på att sminka mig lite extra ;) haha vad gör man inte när man har tråkigt :P Nu ska jag fixa mig lite till. Bloggar kanske igen innan jag åker annars så bloggar jag när jag kommer hem.



Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0