Life is not about how many breaths you take, it’s about how many moments in life that take your breath away.

Sha sha bloggen ;) I torsdags så var det skola som vanligt. På kvällen var det stallet och jag red Rollan. Hon var väldigt spänd. Men efter typ 20 min började hon slappna av lite. Efter typ 25-30 min så gick jag och ida och fixade våra hästar. Jag hade Rosa och vi hade lite "gymnastik" från hästryggen. Vi gjorde kaptensvändningar i skritt, klackningar över hästen hals och rumpa i skritt. Sen jobade vi en del i typ jockey sits. Både i skritt trav och galopp. Trodde att mina ben skulle gå av. Kvällen avslutades helt hemskt... I fredag så var jag i skolan och då hade vi förberedelser inför APL:n vi ska ha på fredagar. Efter skolan åkte jag till älsklingen och var där i typ 1 timme och sen åkte jag hem. På kvällen kom älsklingen hit och sov, mysigt <3 Fredagen den trettonde började hemskt och avslutades underbart. Kanske min turdag (?) Idag har vi inte gjort så mycket. Han sover här inatt igen :D <3 Natti bitches <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0