Mysigt <3

Hello! Nu har jag lite att blogga om igen ;) I söndags så var jag i stallet och red Madonna. Jag visste knappt vilken häst det var eftersom att jag bara sett henne 2 gånger tidigare men jag lyckades hitta henne ;) Jag fixade henne snabbt och sen red jag ut. Hon var duktig en it men sen blev hon rädd och började backa och vägrade att gå fram. Tilll slut fick jag henne att gå fram men det dröjde inte länge tills hon stannade igen. Sådär höll vi på ganska länge. En gång stannade hon och började sparka med bakbenen och dummade sig. Men sen gick det bra igen. När jag kunde se stallet igen så blev hon rädd för någonting men jag hann stoppa henne i tid så hon hann bara trava några steg ( jag skulle bara skritta henne då hon håller på att sättas igång igen ) Sen när jag var tillbaka så fixade jag henne lite snabbt för jag hade lite bråttom hem. Jag ställde henne i boxen men där var hon jätte tjurig. Hon naffsae, stök öronen bakåt, piskade med svansen och sparkade. Sen när jag ställde henne i stallgången så blev hon som en annan häst och var jättesnaäll igen. Knäpp häst. När jag var klar så fick jag skjuts till älsklingen och på 25 min hann jag duscha, ficka sminket, håret och äta lite. Sen åkte vi till hans pappa och fikade, gott. Sen åkte vi till älsklingen igen och träffade G***** och L***. Vi kollade på film och sen stack dom hem. Jag sov hos älsklingen :D <333 Sen igår så var jag i stallet. Jag höll på att frysa ihjäl. Det är så jävla kallt ute, bläääää. Det var typ -14 grader igår :( På teorin så kollade vi på film när vi red och på ridningen så red jag Kasper. Han skötte sig jättebra. Det var kul och kändes ganska bra när vi red. Hästarna var väldigt pigga och en gång blev någon rädd och började galoppera mot andra sidan av ridhuset och drog typ med sig 4 till. Do galoppera i full fart mot mig. Läskigt. Dom blev rädda för något och typ 2 min senare gjorde dom det igen. Kasper hann aldrig börja galoppera för jag hann stoppa honom. Sen den sista gången blev Kasper lite rädd men det gick bra. Han var lite seg i skritt och trav men i galoppen blev han helt plötsligt jättepigg :O På kvällen åkte jag till älsklingen och var där, mys <3333 Idag så har jag varit i skolan och jobbat med djurplågeri och vanvård. fyfan vad sjuka människor det finns. Mötte älsklingen sen och så var vi här och snackade och så. Så sjukt mysigt att ha dig här <33333 nu ska jag försöka att sova lite. Eller snart i alla fall. Natti Bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0