Otursdag...

Hej igen. Igår så var jag i skolan hela dagen och hade djurhållning. När jag kom hem så träffade jag älsklingen. Vi badade och sen sov jag hos honom. Hoppas att du mår bättre nu <3 Idag så har jag varit i skolan igen. Blev en hel del skratt. Blev "mobbad/retad" av en kille i trean och en kille i tvåan. Blev nerputtad i soffan varje gång jag reste mig upp och det slutade med att jag låg på golvet, skönt och mysigt... Idag har varit en riktig otursdag för mig... Först så var mitt tåg inställt, det var special mat där vi skulle äta så man fick inte välja vad som helst utan det fanns bara köttfärssås (som inte var god). Jag har lyckats ramla två gånger, slagit i huvudet, blivit sparkad (inte med flit) sen fick jag springa till tåget och när jag kom hem så började TV:n dampa lite och så fick älsklingen inte träffas. Hela min kropp är död just nu. Borde gå och sova men lyckas aldrig gå och lägga mig i tid. Aja ska försöka att gå och sova snart, natti <33



Krya på  dig sötnos <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0