Rubrik (?)

Ligger i sängen nu och tänkte sova snart. Imorrn ska jag ha praaktik för första gången får se hur det går. Hoppas att jag får göra något roligt. Idag så har jag varit i skolan och försökt att jobba. det gick sådär... vi åkte till karlssons kök idag och skulle äta där. Det fanns pannkakor med ärtsoppa men jag äter inte ärtsoppa så jag fick bara pannkokor. jag fick bara två stycken. Man blev ju jättemätt... jag och Anja stack till donken och köpte varsin cheeseburgare. När jag kom hem sen så åt jag middag på 5 min och bytte om och sen åkte vi till stallet. Jag red Rollan och Ida red Dante. Idag kunde hon gå i hela ridhuset. Förbättring från förra veckan. Hon skötte sig bra tills slutet då hon blev som en exploderande tunnaa. Det kändes som om hon vilken sekund som helst skulle skena iväg med mig men jag lyckades lugna ner henne igen. Knäppa häst :P Sen red jag Rosa barbacka. Aj, aj... Hans ryggrad var jättespettsig :( Men det gick ganska bra förutom galoppen. Hans galopp är konstig eftersom att han är travare. Men det varr kul ändå. Nu ska jag försöka att sova lite, natti <33



Saknar dig sötis <3 Kom hit <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0