Trasig dator :(

Hej igen. Nu har jag varit utan dator i fyra timmar. Den dog helt plötsligt och skärmen blev svart och när jag lämnade in den sen så plockade de isär hela datorn och när de sen startade datorn funkade inte min touchpad. Så då plockade de isär den igen och sen funkade den fortfarande inte så de gav upp efter 2 timmar och 50 min, men när jag fick tillbaka den igen så funkade inte mitt tangentbord så jag lämande in den igen och nu funkar allt förutom touchpaden efter fyra timmar.Det har inte varit så roligt att vara utan dator i fyra timmar men nu är jag glad igen. Önskar bara att touchpaden började funka igen. Snart ska kapten röd uppträda här. Får se om det blir roligt att kolla på. Imorrn bär det av hemåt igen. Jag bloggar mer sen.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0