Vill inte

Konstigt det känns att ligga i sin egna säng igen. Vi gick och la oss fem imorse och blev hämtade vid tio av älsklingens mamma,tack! Jag lyckades få ett till blåmärke på min arm efter att jag bar saker till hotellet igår :( Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Jag har åkt lite moppe och tagit det lugnt. Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag hatar att gå och lägga mig när jag är ledsen. Älsklingen lovade mig för flera veckor sen att vi skulle vara tillsammans på midsommar men nu ska han tydligen iväg. Inte alls roligt eftersom att jag hade tänkt att vi skulle göra en sak. Hoppas att era kvällar slutade bättre än min i alla fall. Natti <3
Puss//Emmiiizz

Kommentarer
Postat av: Najah di Zazzo<3

Hoppas du haft en bra dag,kolla oxå in min blogg! :)

2012-06-26 @ 21:51:23
URL: http://najahdizazzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0