Kämpa!

Det mesta känns lite upp och ner just nu. Förra fredagen så var jag i alla fall i stallet och jag fick inte rida utan bara göra tråkiga saker. Sen på kvällen åkte jag till älsklingen och sov där. Det var i alla fall mysigt <3 Sen på lördagen så gjorde vi inte så mycket. Vi tog det bara lugnt. Sen på söndagen åkte han hem tidigt så jag träffade Johanna. Det var riktigt mysigt. Har saknat det jätte mycket <3 I måndags så var jag i stallet och hade dressyrryttartest. Det gick sådär. Zvante skötte sig helt okej. Jag la bort spöet när jag skulle rida programmet och då dog han (blev väldigt seg) :/ Men det gick helt okej. Sen på kvällen så klättrade jag. Fick världens träningsvärk men det var kul :) Igår så var jag i skolan och sen träffade jag älsklingen. Det blev lite som det blev men det var mysigt att få träffa honom i alla fall. Idag så har vi gått igenom lite saker till nationella i svenska. Jag vill inte :( Sen hade vi matte och sen kollade vi på filmerna vi spelat in om landsakp. Usch vad ful man är :( Hatar att se mig själv eller höra min egna röst. Imorrn har jag prov i matte och svenska. Fyfan... Jag har pluggat lite nu på kvällen. Är inte på så bra humör så det har gått sådär. Jag bloggar mer någon gång.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0