Väntar :/

Hej allihopa. Just nu väntar jag på att älsklingen ska komma hit. Har väntat i över en och en halv timme redan så jag hoppas verkligen att han kommer snart. Förra torsdagen så var jag i stallet och red. Först skulle jag ta in Rollan men hon vände rumpan mot mig flera gånger men tillslut så fick jag tag på henne. Sen red jag henne och det gick jättebra :) På våran lektion sen så hade vi hoppning och jag red Junior. Han skötte sig jättebra :) Jossan red Kilroy och han var inte på så bra humör så han kastade av henne så att hon flög in i staketet :/ Sen när hon satt upp igen och hoppade igen så drog han ner huvudet efter hindret och då tappade hon balansen och ramlade av igen, stackarn :( Så jag erbjöd henne att byta hästar och det gjorde vi och då skulle jag rida damp hästen. Men det gick bra. Han skötte sig ganska bra. Sen i fredags så var jag i stallet igen och då fick jag tömköra en häst och annars var allt som vanligt. I lördags så kollade jag, älsklingen, Johanna och A*** på film hemma hos mig :D Det blev en hel del flum :P Sen i söndags så var jag, älsklingen och A*** i centrum och sen gick vi hem. Tog typ 35 min. Älsklingen var här till typ 11 på kvällen och sen hade jag svårt att somna så jag sov inte ens sex timmar :/ Menmen... Igår så var jag på praktik på ett hunddagis. Det gick bra. Vi gick på en massa promenader. Gick i typ 3 timmar. Fick en blåsa av mina skor :/ Sen på kvällen var jag och shoppa :D jag fick ett par skor, en plånbok och 2 par underkläder :D Idag så har jag också varit på hunddagiset men även i ett stall och mockat. Nu väntar jag som sagt bara på att älsklingen ska komma hit. Får se hur lång tid det tar. Bloggar mer någon annan gång.

Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0