21:16

Hej! Bloggade aldrig igår men igår så åkte jag hem vid 10:30 för att älsklingen skulle jobba. Jag var iväg och övningskörde och det gick helt okej. Sen badade jag hunden som inte blev så glad på mig. Men hon är sjukt söt när hon är blöt. Hon ser nästan ut som en råtta. Jag var iväg och jobbade och sen klättrade jag. Stukade till foten liten men det blir nog bättre snart. Tänk om man kunde vara lika effektiv varje söndag! Idag så har jag varit i skolan och tråkat och när jag slutade så mötte jag älsklingen och George och åkte hem med dom. När jag sen kom hem så åt jag, duschade och pluggade lite. Har spelat lite och förhoppningsvis så blir jag trött snart och kan gå och lägga mig. Ingen ide att jag lägger mig i sängen nu för då kommer jag bara ligga och snurra. Imorrn blir det stallet och markarbete (y)
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0