@ bliblioteket

Sitter i skolans bibliotek just nu. Vårat mini blibliotek men det är aldrig någon här. Dagen började inte så bra. Har så sjukt ont i nacken. Jag kan inte röra nacken utan att det värker. Kan bara tänka mig hur ont jag hade fått om jag hade ramlat över halsen på ponnyn igår vilket jag på väg att göra men tack och lov inte gjorde. Jag har sjukt ont i låren också, haha. Menmen så är det ibland. Engelskan var skit tråkig imorse... Hatar engelska. Men vi fick i alla fall veta att vi inte har någon svenska i eftermiddag så jag slutar 1 timme och 40 min tidigare (y) Blev tjockis mat till lunch. Passade på att skämma bort mig själv lite när jag mår dåligt ;) Har två timmar lunch och vi åt på mindre än 30 min så nu är det bara att vänta. Men har bara en lektion kvar. 2 timmar men ändå :) Bloggar mer sen <3
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0