Hemma!

Hejhej kära bloggläsare. Sov hos älskligen igår och åkte från honom till jobbet idag. Jag hade ett barnkalas med små men skit söta tjejer. Fick några kramar innan de skulle gå, haha <3 Jättesöta. När jag hade jobbat så skulle jag klättra men det gick inte så bra. Har ju skadat mitt knä så jag fick inte hoppa ner när jag klättrat upp för att inte skada knäet mer så jag fick klättra ner istället och därför kunde jag inte klättra något svårt där det fanns risk för att jag skulle ramla. Aja så är det ibland. Jag hoppas att jag kan klättra som vanligt snart i alla fall. Imorrn är det skola och jag har redovisning första lektionen, jippi. Bloggar mer imorrn.
 
 
Puss//Emmiiizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0